Direct op rekening

Bij Pimm® heb je keuze uit allerlei verschillende betaal- en facturatiemogelijkheden. Volledige automatisering met e-invoicing, een maandelijkse verzamelfactuur óf direct afrekenen via iDeal. In ieder geval nooit meer voorschieten in de winkel of bergen losse facturen verwerken.

interview
Inzicht in kleine uitgaven levert grote besparingen op
Robert-Jan Meeks
Eigenaar, Optimeeks Inkoop Implementatie
lees verder    →
interview
Orderproces genegeerd in digitalisering administratie
Tim Schaefers
Algemeen Directeur, Esize
lees verder    →

Direct op rekening

De bijkomende administratieve kosten van het bestellen van zakelijke cadeaus kunnen snel oplopen. Wanneer de - vaak kleine - uitgaven voor attenties worden uitgevoerd bij allerlei verschillende leveranciers en de verwerking van facturen en declaraties nog handmatig gebeurt, ontstaan er veel overheadkosten. Zo kosten kleine attenties ongemerkt alsnog 100 euro en loopt je Total Cost of Ownership (TCO) op... Door alle leveranciers van geschenken te bundelen op centraal inkoopplatform Pimm®, ga je van honderden losse facturen naar één crediteur en verminder je je TCO.

Facturatiemogelijkheden
Met e-invoicing is papierwerk voor kleine leveranciers verleden tijd. Met de Pimm® cadeaushop worden alle aankopen digitaal en automatisch gefactureerd en voorafgaand aan een goedkeuringsflow aan de juiste kostenplaats (costcentre) toegewezen. Dit geautomatiseerde proces neemt werk uit handen van de financiële afdeling en zorgt voor een overzichtelijke administratie. Door juist de kleine aankopen via e-invoicing te laten verlopen, is het bestellen van cadeaubonnen, bloemen en gebak een stuk efficiënter en wordt er makkelijk bespaard op overhead kosten.

Nog niet toe aan e-invoicing? Je kunt ook voor kiezen voor een maandelijkse verzamelfactuur met specificaties. Net zo overzichtelijk en ook digitaal.

Alle administratieve zaken op orde
Door onze werkwijze én relevante rapportages voor intern overzicht en de werkkostenregeling (WKR), heb jij in de nabije toekomst al je zaken op orde. Geen last meer van onnodig papierwerk dankzij het digitale facturatieproces. Je krijgt bovendien één keer per maand of kwartaal een uitgebreid overzicht waarin alle bestellingen gespecificeerd zijn. Daarnaast kun je onze rapportages voor de Werkkostenregeling inzetten voor de verplichting aan de Belastingdienst. Geen losse facturen en declaraties meer.

Dag, hoge administratiekosten 

Weten wat jij kunt besparen? Om je potentiële kostenreductie inzichtelijk te maken, werken wij met business cases. Aan de hand van een spend analyse en praktijkvoorbeelden berekenen we snel en eenvoudig jouw kostenreductiepotentieel. Vul de spend analyse en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Vul de spend analyse in >

contact

Weten of Pimm® Solutions ook in jouw situatie iets kan betekenen? Neem contact met ons op via: