Coulancebeleid

Tevreden klanten zijn blijvende klanten, dat weten we. Toch gaat er helaas weleens wat mis. Met hulp van Pimm® bij je coulancebeleid komt het goed.

Coulancebeleid

Tevreden klanten zijn blijvende klanten, dat weten we. Toch gaat er helaas weleens wat mis. Met hulp van Pimm® bij je coulancebeleid komt het goed.

Iets misgegaan? Een persoonlijke bericht met een bloemetje of chocolade maakt al veel goed. Vooral de klantenservice heeft regelmatig met dit soort momenten te maken. Pimm® zorgt voor inzicht in deze uitgaven en een duidelijk beleid. Met bijvoorbeeld standaard cadeaupakketten voor verschillende budgetten, die jij zelf samenstelt. Ook kan Pimm® een aparte webshop creëren voor de klantenservice, waarin zij toegang heeft tot een goedgekeurd assortiment en dus sneller kan handelen bij klachten. Met één klik op de knop is er een excuusattentie bestelt. Zo maak je met Pimm® van je klacht een kracht.
download hier alle cadeauservices
Klik hier om alle cadeauservices te downloaden.
Oeps! Er is iets mis gegaan, probeer het later opnieuw.

voorbeelden van de

Coulancebeleid

van Pimm®

1
De klantenservice kan sneller handelen
2
Meer inzicht in je uitgaven én minder tijd kwijt aan regelen
3
Meer tevreden klanten & positieve social media exposure

contact

Ook tijd besparen op regelmatig terugkerende zakelijke viermomenten? Zo geregeld. Neem contact op via: